COMUNICAZIONE

Sbarca in Sardegna l’app gratuita Riciclario, che rende la sostenibilità a portata di mano. 

     Riciclario è la prima Applicazione ambientale completamente tradotta anche in sardo.

La sostenibilità a portata di mano, con Riciclario, l’app gratuita che permette ai cittadini di essere sempre aggiornati sulla raccolta differenziata e su tutti i servizi ambientali. In Sardegna sarà l’Unione dei Comuni della Bassa Valle del Tirso e del Grighine la prima ad utilizzare l’app, completamente tradotta in sardo, per agevolare ancora di più i comportamenti ambientali dei cittadini.

Riciclario è un’applicazione innovativa pensata per aiutare i cittadini e le utenze non domestiche nella corretta gestione dei propri rifiuti – urbani e assimilati. Adottata da decine di comuni in tutta Italia, dal nord al sud, serve un bacino di quasi un milione di cittadini. L’app Riciclario è la prima app ambientale tradotta in sardo, perché la sostenibilità è innanzitutto vicinanza con il territorio ed efficacia della comunicazione.

I cittadini che scaricano Riciclario potranno essere informati sul calendario di raccolta del proprio comune. Attraverso le funzioni dell’app si potrà accedere a un dizionario dei rifiuti sempre aggiornato, alla funzione scan code che aiuta i cittadini a fugare ogni dubbio sul corretto conferimento. Tramite l’app sarà anche possibile prenotare il ritiro ingombranti e la gestione di tutti i servizi a chiamata.

Riciclario è l’app che non dovrebbe mai mancare almeno su uno smartphone a famiglia.

         Arribat in Sardìnnia s’app gratis Arretziclàriu, chi permitit de pigai in manus sa sustenibilidadi. 

  Est sa primu aplicatzioni ambientali totu furriada in sardu.

Gràtzias a Arretziclàriu sa sustenibilidadi si podit pigai in manus.  Est un’app gratis chi permitit a is tzitadinus de essi sèmpiri agiornaus in contu de s’arregorta sceberada e de totu is servìtzius ambientalis. In Sardìnnia at a essi s’Unioni de is Comunus de sa Baddi Bàscia de su Tirsu e de su Grìghini su primu enti chi at a impreai cust’app, furriada totu in sardu, po favoressi finsas de prus is cumportamentus ambientalis virtudosus de is tzitadinus.

Arretziclàriu est un’aplicatzioni annoadora pensada po agiudai a is tzitadinus e is utèntzias non de domu in sa gestioni giusta de s’àliga urbana e de sa chi dd’assimbillat. Sceberada de dusinas de comunus in totu Itàlia, de nord a sud, si ndi serbint agiumai unu millioni de impreadoris. S’app Arretziclàriu est sa primu app ambientali furriada in sardu, poita ca sa sustenibilidadi bolit nai primu de totu a essi acanta de su territoriu e a comunicai a manera profetosa.

Is tzitadinus chi ndi scàrrigant Arretziclàriu ant a essi informaus in contu de su calendàriu de s’arregorta in su comunu insoru. Gràtzias a is funtzionis de s’app s’at a podi ligi unu ditzionàriu de s’àliga sèmpiri agiornau. S’at a podi impreai finsas sa funtzioni scan code, chi agiudat a is tzitadinus a ponni in craru is dudas chi ddis bessint in contu de sa manera giusta de nci fuliai s’àliga. Cun s’app at a fai finsas a prenotai s’arretiru de is carramatzinas mannas e a prenotai is àterus serbìtzius a domanda.

Arretziclàriu est s’app chi no iat a depi mancai mai, iat a essi bellu a ddu tenni assumancus in d-unu telefoneddu in dònnia famìllia.